reklama

Pracuj na sebe a nevzdávaj sa !!

Už ako 7 ročný chlapec som mal neskutočné rád hudbu. Pochádzam z hudobnej rodiny v ktorej otec bol súčasťou hudobnej skupiny. Bol som v prostredí kde sa nie len hudba počúvala, ale aj hrávala a tvorila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo veku 14 rokov som si uvedomil, že to asi bude moja životná cesta a bude ma sprevádzať počas celého života. Mnohí hovorili: „Čo ten chlapec z dediny môže ďalej dokázať? Nech si spieva a hrá doma”.
Výrazným medzníkom a posunom vpred bolo odcestovanie do Bratislavy, kde som začal študovať na UK. Stále som sa snažil nájsť dobrý záchytný bod, aby sa mi podarilo hudobne uspieť. V tom čaše som našiel na internete súťaž muzikálová hviezda ktorú organizovala Muzikálová akadémia. Rozhodne som neváhal a prihlásil sa. V porote súťaže boli výborní umelci a známe mená ako napr. Mirka Marčeková - riaditeľka Muzikálovej akadémie Bratislava, Karol Čálik- slovenský herec a spevák, Ján Slezák - muzikálový herec a spevák či Ľubomír Dolný- skladateľ, dirigent a aranžér. Konkurencia bola veľmi veľká ale nakoniec sa mi podarilo úspešné sa umiestniť.
Po súťaži som sa prihlásil do Muzikálovej akadémie a začal som navštevovať hodíny spevu u Bagdasara Bayvertyana – speváka a hlasového pedagóga z Viedne. Veľkú podporu mám aj od Mirky Marčekovej, ktorá sa vždy snaží pomôcť ako sa len dá! Akadémia mi dáva neskutočné veľa užitočných vecí, rád do praxe a to nielen po speváckej stránke, ale aj veľa kráť pri písaní textov a hudby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
​Miroslava Marčeková  Bagdasar Bayvertyan   ​
​Miroslava Marčeková Bagdasar Bayvertyan ​ (zdroj: RŠ)


Cieľom Muzikálovej akadémie pri Divadle Nová scéna je školenie univerzálnosti žiakov a umelcov pre produkcie Novej scény ako aj ich príprava na zahraničné konkurzy. Na akadémii sa vyučujú tri hlavné odbory muzikálového umenia a to SPEV, TANEC, HERECTVO v jednotlivých kurzových kombináciách. 

Pre viac info navštív stránky: https://www.facebook.com/muzikalovaakademia

 http://www.madns.sk/

Ak vieš o sebe že máš talent, myslíš to vážne a robíš to z hĺbky svojej duše, určíte sa prihlás! Nebudeš ľutovať! Ak budeš pracovať na sebe a nevzdáš sa, úspechy prídu samé!


RŠ.

Roman Švantner

Roman Švantner

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 24 rokov. Som študent Muzikálovej akadémii a UK v Bratislave. Venujem sa hudbe, skladám piesne, spievam a hrám na keyboard. Verím že vás moje články oslovia a motivujú! :)https://www.youtube.com/user/RomanSvantner1https://www.instagram.com/roman_svantner/https://www.facebook.com/RomanSvantner60 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu