reklama

Cestuj, pracuj a spoznávaj

A je tu marec, ten správny čas pre mladých no hlavne študentov vysokých a stredných škôl dať si otázku, ako budú tráviť nasledujúce dvojmesačné letné prázdniny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Väčšina si chce vychutnať leto plné pohody a oddychu ako sa patrí, iní zas privyrobiť nejaké to euro. A práve preto som sa rozhodol, že sa s vami podelím o moje leto strávené v zahraničí, ktoré spĺňa všetky tieto predpoklady a môže byť vašou inšpiráciou pri výbere. Ako študent som sa rozhodol cez leto 2016 vycestovať do zahraničia, pracovať ako plavčík v meste Virgínia(USA). Keďže to bolo moje prvé leto v Amerike, samozrejme nejaké obavy pri odchode boli prítomné. Až tak ďaleko od domova som nikdy nebol a cestoval som sám. Dva týždne po zoznámení s okolím a zabehnutí sa v práci, všetko išlo výborne a leto mi ubehlo veľmi rýchlo. Som rád, že moje rozhodnutie ísť na to isté miesto mi vyšlo aj v lete 2017, pretože to bolo moje najlepšie leto plné zábavy, zážitkov, dobrodružstiev a zarobených dolárov. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Meadows at Morris farms Pool
Meadows at Morris farms Pool (zdroj: Lucy Jakubová)

V prípade že nechcete vycestovať až do Spojených Štátov, je možnosť výberu letných brigád aj v bližších Európskych mestách. Stačí mať v sebe chuť pracovať, chuť cestovať, chuť spoznávať a všetko uľahčí základná úroveň cudzieho jazyka. 

Kladiete si otázku prečo vycestovať do zahraničia, keď prácu môžete nájsť aj doma? Jednou z veľkých výhod vycestovania je rozhodne zlepšenie sa v cudzom jazyku. Rozhovor, vedené dialógy s domácimi sú obrovské plusy pre zlepšenie svojho hovoreného prejavu. Každý sa veľa nového naučí, samostatnosti aj zodpovednosti. Spoznávanie nových ľudí, kultúr a nadväzovanie nových priateľstiev je ďalším pozitívom, ktorých môžeš byť súčasťou ak sa rozhodneš ísť. Jedným z najlákavejších dôvodov, prečo to skúsiť je cestovanie. Počas práce, ale hlavne po jej ukončení je možnosť navštíviť krajiny, zaujímavé miesta, vidieť pamiatky, alebo si užiť pár dní na pláži. Počas letných pobytov sme s priateľmi z rôznych kútov sveta stihli navštíviť New York, Washington, Ocean City, Philadelphiu a mnoho ďalších.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetci sme si naplno užili nielen zábavu, ale aj oddych. Po návrate na Slovensko sa môj pohľad na svet a život kompletne zmenil. Začal som inak myslieť, vnímať ľudí, okolie a v neposlednom rade aj konať.

Tak urob niečo pre seba, nezahoď svoju šancu kým si mladý a určite niečo podobné skús! Stojí to za to! Výborná skúsenosť do života!

Roman Švantner

UK Bratislava

Roman Švantner

Roman Švantner

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 24 rokov. Som študent Muzikálovej akadémii a UK v Bratislave. Venujem sa hudbe, skladám piesne, spievam a hrám na keyboard. Verím že vás moje články oslovia a motivujú! :)https://www.youtube.com/user/RomanSvantner1https://www.instagram.com/roman_svantner/https://www.facebook.com/RomanSvantner60 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu